לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום ראשון, 17 בפברואר 2013

הדרכה לקופסת משלוח מנות - "ניירות עם ערך"

הי,
היום שוב הגיע הזמן לפינה ההרכה החודשית שלי "ניירות עם ערך" בפורום עיצוב אלבומים.
והפעם שילבתי אותה עם תשובה לאחת השאלות שלכן מהבלוג קנדי.
השאלה היתה:
האם יש לך רעיון /דוגמא לקופסה מגניבה למשלוח מנות??
ולכן ההדרכה שלי היום היא לקופסת משלוח מנות. חמודה ומאוד קלה להכנה.

וכך היא נראית




הנה מה שנצטרך:
טרימר או סכין חיתוך וסרגל
מספריים
דבק חזק (אני השתמשתי בנקודות דבק)
לוח קיפול / עצם קיפול
דיו עמיד להחתמה על שקף (אני השתמשתי בstazon) - לא חובה
דיו רגיל להחתמת התגית או שניתן לכתוב ידנית 
חותמת
חוט או סרט
וכמובן ממתקים



2 שקפים-אני השתמשתי בשני שקפים רגילים למכונת צילום בגודל 4A



2 יחידות של קארדסטוק עבה בגודל של ½8 על ½8 אינץ'





8 רצועות של נייר מדוגם בגודל של ¼5 על ¼1 אינץ'




עיגול סקלופ + עיגול רגיל מקארדסטוק בשני צבעים שונים.
התאימו את גודל העיגול הקטן לחותמת שלכם 




מתחילים...

החתמתי את שני השקפים עם דיו STAZON שהוא דיו פרמננטי ולכן עמיד בשימוש על שקפים. 
השלב הזה הוא לא חובה. הקופסה יוצאת ממש חמודה גם בלי ההחתמה אם אין לכן דיו (או סבלנות)
שימו לב למרות שדיו עמיד מתייבש מהר כדאי לתת לו 5 דקות שיתייבש לגמרי לפני שנוגעים בו כדי שלא יהיו לנו מריחות.



עושים סימני קיפול בשני השקפים ב½5 וב11 אינץ'

מקפלים ומחזקים את הקיפולים היטב (חשוב מאוד אם לא הקופסה לא תעמוד ישר)

מוסיפים דבק על היחידה הקטנה של ה1/2 אינץ' ומחברים את שני השקפים יחד משני הצדדים על מנת שתיווצר לנו קופסה.
אני מתנצלת שאין לי תמונה ברורה של השלב הזה. (מאוד קשה לצלם שקפים).

עכשיו מתחילים לעבוד על התחתית ועל המכסה. 
עושים סימני קיפול בשתי יחידות הקארדסטוק ב ½1 מסביב מכל הכיוונים.




בעזרת סכין חיתוך או מספריים עושים 4 חיתוכים קטנים לפי סימני הקיפול (כמו בתמונה) על מנת שיווצרו לנו פאות לקופסה



מקפלים לפי סימני הקיפול ומחזקים עם עצם קיפול אבל עדיין לא מדביקים!




עכשיו עוברים לנייר המדוגם ומדביקים על כל אחת מהפאות 
(אני לכלכתי אותן קצת עם דיו כחול מסביב)



מוסיפים דבק חזק על כל אחד מהריבועים הקטנטנים בפינות. (כמו בתמונה)
אני השתמשתי בנקודות דבק.
ומדביקים היטב את כל פאות הקופסה.
ועכשיו צריכות להיות לנו שתי קופסאות זהות. אחת לתחתית ואחת למכסה.




מחברים את קופסת השקפים שיצרנו קודם לקופסה שתשמש אותנו לתחתית.
מוסיפים דבק בחלק התחתון של קופסת השקף ובעדינות מכניסים לתוך קופסת התחתית. ומחזקים היטב.





עכשיו נשארה לנו רק התגית...

מחתימים או כותבים ברכה על עיגול הנייר
ומדביקים אותו על עיגול הסקלופ





ממלאים את הקופסה בכל מה שרוצים. קושרים סביבה חוט או סרט. ומדביקים את התגית שלנו על הצד (כמו בתמונה)
זה הכל.



מקווה שנהנתן שיהיה פורים שמח!


לצפייה בהדרכה בפורום:לחצו כאן 

תודה רבה שקפצתן לבקר,
אושרת


תגובה 1:

  1. מקסים!! אין סיכוי שאני אכין כזה אבל זה כי אני מתעצלת... זה באמת מקסים!!

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...