לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום ראשון, 2 באוגוסט 2020

הדרכה לכרטיס כתמי דיו

הי,

ליום השני של אתגר "מי המעצבת?" הכנתי כרטיס קליל, כייפי ופשוט להכנה. בטכניקה שאני מאוד אוהבת. עבודה עם דיו דיסטרס ומים. התוצאות תמיד מפתיעות ומדליקות. אז כשרוצים להכין כרטיס צבעוני ויפה בכלום זמן עבודה זו טכניקה מעולה.


שימו לב – נייר ומים הם לא כאלה חברים טובים. אז כשאתן עובדות עם מים שימו לב איפה אתן מניחות את הניירות שלכן שלא יהיו תאונות מצערות. ואני ממש ממליצה להשתמש בנייר המיועד למים. זה יכול להיות נייר לציור מים שמגיע בבלוקים  או כמו שאני השתמשתי בכרטיס שלי, בנייר של טים הולץ. המיועד לדיו דיסטרס ומים. זה פשוט ימנע מהנייר לקבל גלים. נייר מים לפעמים גם יקבל קצת גלים אבל לאחר ייבוש מלא יחזור למצב שטוח רגיל.

אני החלטתי להוסיף צבע גם למעטפה. המעטפה היא מעטפה רגילה ודקה. ולכן לפני שצבעתי אותה הכנסתי לתוכה קארדסטוק עבה שישמור על היציבות שלה וימנע את העברת הצבע לצידה השני. היא כמובן קיבלה גלים ואחרי שהתייבשה לחלוטין הנחתי עליה כמה ספרים שתחזור למצבה הרגיל.

צילמתי את שלבי העבודה שתוכלו לראות ולהכין גם 


על חתיכת שקף שמים דיו דיסטרס ישירות עם פד הדיו עצמו. פשוט לוחצים את כרית הדיו על השקף. מוסיפים כמה צבעים שרוצים עם חפיפה בינהם ככה יווצרו לנו עוד גוונים.

משפריצים מעל מים עם שפריצר 

 ומניחים על הכרטיס 

אפשר לעזור לצבעים להתערבב עם האצבעות שלנו. (השתמשו בעדינות בכריות האצבעות ולא בציפורניים כי זה ישאיר סימנים)

כשמרוצים מהתוצאה פשוט מרימים את השקף. מחכים לייבוש מלא ומשלימים את הכרטיס כרצונכם.




למעטפה עשיתי את אותו הבר רק השתמשתי בשקף גדול יותר שיכסה את שטח המעטפה ולפני שצבעתי אותה הכנסתי לתוכה קארדסטוק עבה שישמור על היציבות שלה וימנע את העברת הצבע לצידה השני. היא כמובן קיבלה גלים ואחרי שהתייבשה לחלוטין הנחתי עליה כמה ספרים שתחזור למצבה הרגיל.



וזהו הכרטיס מוכן

תודה רבה שקפצתן לבקר,
יום נפלא,
אושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...