לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום ראשון, 2 באוגוסט 2020

הדרכה לכרטיס פופ אפ

הי,

היום אני מעלה גם לכאן את ההדרכה לכרטיס הפופ אפ שהכנתי לאתגר "מי המעצבת?" בקבוצה של רעותא.

הכרטיס ממש חמוד ומרשים והכי חשוב סופר פשוט להכנה.







אז בואו נתחיל...

*כל המידות באינצ'ים

ליצירת בסיס הכרטיס נחתוך שתי יחידות קארדסטוק בגודל 5 על ½5

ונעשה סימן קיפול בצד של ה½5 ב¼4


נקפל את שתי היחידות לפי סימן הקיפול ונוסיף דבק דו"צ בחלק המקופל הקטן לכל האורך


נחתוך/נכין את האלמנטים אותם נרצה להוסיף לפופ אפ. (אני גזרתי אלמנטים מסטאק אבל אפשר להשתמש בקישוטונים, אותיות, תגיות, כרטיסיות קטנטנות, מדבקות וכו')



נחתוך פסים ברוחב ¼" משקף. אני חתכתי על אורך 4" כי אני מעדיפה שיהיה ארוך ואז אוכל לקצר כמה שארצה.

כמות הפסים ככמות הקישוטונים שאתן מתכננות לשים בפנים.



מדביקים לכל קישוט פס אחד של שקף בקצה. אני השתמשתי בנקודות

דבק אבל גם דו"צ טוב יעבוד כאן.




ואז מתחילים להרכיב את הכרטיס.

מסירים את כיסוי הדו"צ מאחת היחידות ומתחילם לסדר את הקישוטונים

 איך שרוצים. אפשר לשחק עם הגבהים ועם המרווחים.





 אני אוהבת שפסי השקפים ארוכים ככה אני יכולה לשחק עם גבהים שונים בהדבקה.

***שימו לב שאתן לא מדביקות קרוב מידי לצידי הכרטיס או גבוה מידי כדי

 שהקישוטים לא יבצבצו מתוך הכרטיס כשהוא סגור.

 

אחרי שהדבקנו הכל נגזור את שאריות השקפים עם מספריים בזהירות

        

ועכשיו נחבר את החלק השני של הכרטיס. מסירים את כיסוי הדבק מהחלק השני ומצמידים יחד.



וזהו החלק הפנימי של הכרטיס מוכן ונשאר רק לקשט מבחוץ איך שרוצים

                    


זהו להיום,
תודה רבה שקפצתן לבקר
שבוע נפלא,
אושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...