לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום שבת, 9 בנובמבר 2019

אתגר נובמבר - כרטיס טלסקופי


הי,
היום אנחנו ביום השביעי והאחרון לאתגר נובמבר כרטיס ליום בקבוצת הפייסבוק של רעותא.
אם פיספתם את הפוסט הראשון כנסו לכאן והצטרפו אלינו.
אתם יכולים למצוא את כל הפוסטים הקשורים לאתגר כאן.

היום אני עם הדרכה לכרטיס טלסקופי. נהוג להכין את הכרטיס הזה עם עיגולים. אבל אני החלטתי להכיו ורסיה מאוד פשוטה שלו.











לבסיס הכרטיס חתכתי קארדסטוק שחור בגודל  ¼4" על 11" וקיפלתי בצד של ה11 לב½5







לחזית הכרטיס חתכתי נייר מדוגם בגודל 4 על ¼5

והדבקתי




לחלק הפנימי של הכרטיס חתכתי קארדסטוק לבן בגודל  4 על ¼5

והדבקתי בחלק הפנימי של הכרטיס





לשלב הבא תצטרכו 3 כרטיסיות בגודל 3 על 4 וקארדסטוק שחור בגודל ¼3 על ¼4
ו2 סיכות מתפצלות


הדבקתי את הקארדסטוק השחור במרכז הנייר המדוגם






ועכשיו לחלק הכייפי בכרטיס.

בחרתי את הכרטיסיה שאני רוצה שתהיה הכי למטה (יראו אותה אחרונה בפתיחה)
והנחתי אותה על גבי משטח רך (במקרה שלי על משטח עכבר גם סול יעבוד)




עליה מניחים את הכטיסיה הבאה אבל הפוך, כלומר מסובבת 180 מעלוץ מהכרטיסיה הראשונה (שימו לב שהכרטיסיה השנייה חייבת להיות הפוכה לראשונה אם לא היא תיפתח הפוך בשלב הבא)


מניחים את הכרטיסיות כך שהן יושבות בדיוק אחת על השנייה והעליונה מסתירה את התחתונה לחלוטין



בעזרת דוקרן עושים חור דרך שתי הכרטיסיות יחד 


ומשחילים דרכו את הסיכה המתפצלת


וסוגרים היטב מהצד האחורי



מסובבים את הכרטיסיה העליונה כך שהיא תיפתח ותהיה מעל הכרטיסיה התחתונה





ומעליה מניחים את הכרטיסיה העליונה שוב הפוכה לכרטיסיה שמתחתיה



וחוזרים על פעולת החירור עם הדוקרן. הפעם עם שתי הכרטיסיות העליונות


מוסיפים סיכה מתפצלת  וסוגרים מאחור


ואנחנו מקבלים את זה בפתיחה


וכך זה נראה כשסוגרים


הוספתי טאב בעזרת פאנצ' טאב לכרטיסיה העליונה








והדבקתי מדבקת "לפתוח" על גבי הטאב מהסט הזה של TEA & SODA




לסיום מוסיפים דבק לחלק האחורי של הכרטיסיה האחרונה. ומקפידים לא לשים דבק על הסיכה המתפצלת על מנת שתוכל להסתובב.




מדביקים במרכז



 וזהו...


אתגר כרטיס ליום מסתיים היום. מקווה שנהניתן. אני מאוד נהנתי לראות את העבודות שהמקסימות שהעליתן ואני מחכה לראות את אלה שעוד יעלו בהמשך.

שיהיה שבוע נפלא,
אושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...