לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום שלישי, 5 בנובמבר 2019

אתגר נובמבר - כרטיס שכבה אחת

הי,
היום אנחנו ביום השלישי לאתגר נובמבר בקבוצת הפייסבוק של רעותא.
אם פיספתם את הפוסט הראשון כנסו לכאן והצטרפו אלינו.
אתם יכולים למצוא את כל הפוסטים הקשורים לאתגר כאן.

והיום אני עם כרטיס סופר פשוט להכנה אבל מצד שני גם מאתגר. כרטיס שכבה אחת.
מה זה אומר שכבה אחת?
אין תוספות של ניירות מדוגמים, מדבקות, קישוטונים. הכרטיס כולו הוא אך ורק שכבה אחת.
נשמע מאתגר? אבל זה באמת פשוט והתוצאות בדרך כלל מיוחדות ואלגנטיות בגלל ה"ניקיון" של כרטיסים מסוג זה.








ניתן ליצור כרטיסי שכבה אחת בהמון טכניקות. צבעי מים, חותמות, טושים ועוד. אני בחרתי לעבוד עם שבלונה ודיו. ואתן תבחרו מה שאתן רוצות :)

אז נתחיל..

לבסיס הכרטיס חתכתי קארדסטוק לבן אבן בגודל ¼4" על 11"
ועשיתי סימן קיפול בצד של ה11 ב½5"
***מאוד חשוב בכרטיסי שכבה אחת לעבוד עם קארדסטוק בעובי 240 גרם לפחות על מנת שיהיה מספיק יציב כי אין לנו עוד שכבות שיתנו לו יציבות.



 הדבקתי על החלק הקידמי סטנסיל דביק בצורה כזו שכל הצד הימני וחלק ממרכז הכרטיס יהיו מכוסים. האלכסון גורם לקומפוזיצה הסופית להיראות זורמת יותר.




בעזרת 4 גוונים של דיו דיסטרס וMINI INK BLENDING TOOL עברתי על השבלונה



כאשר אני מחליפה בין הצבעים ככל שאני יורדת כלפי מטה בצביעה. ובכל צבע חדש אני מתחילה על הצבע הקודם ויוצרת צבע חדש מהשילוב בין השניים. 



כשמסיימים מורידים את השבלונה. ומקבלים רקע צבעוני מדורג



לסיום הוספתי חותמת מזל טוב מסט החותמות הכי שימושי שיש



וזהו הכרטיס מוכן



זהו להיום,
מחכה לראות את כרטיסי השכבה אחת שלכן. בטוחה שיהיו מהממים.
נתראה מחר ליום הרביעי של האתגר.
אושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...