לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

כרטיס ספינר עם נינג'ה מסוחרר

הי,
ביום רביעי האחרון בערב סוכות. חגגנו יום הולדת 6 לאורי האחיין המתוק שלי.
כמו בכל שנה אני נוהגת לברר מה הוא אוהב לפני שאני מכינה לא את הכרטיס. שנה שעברה אלו היו דינוזאורים (כאן) שנה לפני אלו היו הדרדסים (כאן)
והשנה גיליתי שיש דבר כזה שנקרא נינג'גו (ninjago). מדובר בנינג'ות קטנטנים שמגיעים ממשחקי לגו. 
אז הכנתי כרטיס ספינר עם נינג'גו שמסתובב ומסתחרר לו כשמזיזים את הכרטיס.

אז כך הוא נראה במנוחה...
מסתובב...

וחוזר בחזרה...


אורי אהב את הכרטיס ואני קיבלתי ממנו הסבר מפורט ומעמיק על כל הנינג'גו והסבר לגבי הטובים והרעים:)
זהו להיום תודה רבה שקפצתם לבקר,
אושרת



10 תגובות:

  1. הטריק לא חדש, אבל השימוש שבחרת בו - נינג'ה שעושה סלטות באוויר - מבריק! ואני לא מתפלאה שאורי התלהב... מי לא?

    השבמחק
  2. מקסים!!! מאז שגיליתי את הסוג הזה של הכרטיסים אני מאוהבת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      האמת שלא הכנתי כזה כרטיס כבר כמה שנים אבל הנינג'ה הזה דרש את זה:)

      מחק
  3. משגע! רעיון נפלא והביצוע - להתאהב בו.

    השבמחק
  4. אני בטוחה שאורי היה מאושר עד הגג!
    ואת...נהדרת!

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...