לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

יום הולדת 30 וכרטיסים עם מטוסים


הי,
איזה סופ"ש ארוך וכייפי היה לי.
המון יצירה וסקראפ, תכנונים וקניות לדירה החדשה ולקינוח המשפחה המדהימה שלי אירגנה לי מסיבת הפתעה ליום הולדת 30 שלי שהיה בתחילת החודש.
אירגנו לי ארוחה דרוזית בפארק עם כל המשפחה והחברים הטובים והמקסימים שלי. איזו הפתעה זאת היתה. כמה כייף היה! הכל היה כל כך מושקע - אוכל מדהים, עוגת יום הולדת, חידון, סובינירים וחברה מדהימה. 
תודה רבה לכל מי שטרח, השקיע, קנה, עשה, תרם והסתיר ממני!!!

ובגלל שעדיין לא ביקשתי את אישורם של המשתתפים לפרסם את התמונות שלהם אני אעלה תמונות של האוכל ושלי :)


הנה חלק מהאוכל המעולה שהיה





והנה השוקולדים שכולם קיבלו לפני שהלכו הביתה:


ואני בפתיחת מתנות



ועכשיו נעבור לחלק הסקראפי של הפוסט:

היום אני מעלה עוד שני כרטיסים שהכנתי מהקיט של סיימון. הפעם השתמשתי בחיתוכי העץ של המטוסים.
הראשון כרטיס מאוד פשוט ונקי.
מה שמחבר בין חלקי הכרטיס זה המטוס הקטן והבאנר שהוא גורר אחריו.
בהתחלה חשבתי שזה לא יהיה מספיק יציב אבל זה דווקא יציב לגמרי.




הכרטיס השני עם אותם שני אלמנטים (המטוס והבאנר) אבל בגרסה שונה



הצצה קטנטנה פנימה...



זהו להיום תודה רבה שקפצתן לבקר,
אושרת


13 תגובות:

  1. מזל טוב ליום ההולדת! והכרטיסים מקסימים ממש.

    השבמחק
  2. מזל טוב ליום ההולדת מתוקה!
    הכרטיסים נהדרים , אהבתי את הראשון, ממש רעיון מדליק!
    שיהיה שבוע נהדר!
    סוניה

    השבמחק
  3. מזל טוב ליומולדת!!! האוכל נראה מעורר תיאבון :)
    אהבתי במיוחד את המטוס שגורר דגלון, זה כזה חמוד והפתח המאורך ממש מוסיף!

    השבמחק
  4. יום הולדת שמח! ועוד יום הולדת דרוזית - רעיון נפלא! הכרטיסים שלך, כמו תמיד, יפים מאד ומיוחדים.

    השבמחק
  5. מזל טוב, שוב, מותק.
    מחכה לראות עוד תמונות...
    הכרטיסים, כרגיל, נהדרים!!

    השבמחק
  6. מזל טוב יקירתי
    לא הייתי בארץ ולכן לא שלחתי לך ברכות
    אז המון המון המון מזל טוב
    ושנה טובה של התחלות חדשות
    סיגל

    השבמחק
  7. מזל טוב. עשו לך מסיבת הפתעה מדהימה.
    וגם הכרטיס מקסים

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...