לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום שלישי, 27 במאי 2014

דף מעוצב מקיט חודש מאי


הי,
היום אני מעלה דף מעוצב נוסף שהכנתי מקיט מאי של touch of art

השתמשתי בתמונה מהחתונה - כן, אני יודעת אני בחיים לא אסיים את אלבום החתונה שלי בקצב הזה :)
לדף הרקע השתמשתי בדף הלבבות המקסים של lawn fawn.
את הלבבות הגדולים ברקע יצרתי עם דיו לבן וסטנסיל של לבבות. 
בכותרת השתמשתי בחיתוך המילה LOVE שהגיע בקיט והוספתי את המילים TO LIMBO מהאותיות שבדף המדבקות.
מאחורי התמונה הוספתי חתיכה קטנה מדף הפפיונים


בחלק השמאלי התחתון של התמונה הוספתי מקבץ קטן של קישוטים,
השתמשתי בתגית, בחיתוך הלב הלבן שהיה בקיט אותו צבעתי באמצעות ספריי בצבע אקווה. הוא יצא לי קצת כהה אז הוספתי לו קצת ספריי לבן כדי שישתלב יותר טוב.
בנוסף הוספתי גם את אחד הכפתורים ומדבקה.

בחלק העליון של הדף חתכתי 3 סקלופים מדף הפפיונים. הוספתי את חיתוך הלב השני (הפעם השארתי אותו לבן)
הוספתי מדבקה נוספת ואת אחת הנקודות הדביקות.

והנה זווית נוספת...

זהו היום,
תודה רבה שקפצתן לבקר,
אושרת

2 תגובות:

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...