לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום שישי, 1 בפברואר 2013

והזוכה בבלוג קנדי היא ...

הי
היום ה1/2/13 והבלוג קנדי הגיע לסיומו.
קודם כל אני רוצה להודות לכל מי שהשתתפה ושיתפה.
לפני שאני אפרסם את שם הזוכה. אני רק אכתוב כמה מילים כדי להסביר איך ערכתי את הההגרלה.
כל מי שכתבה תגובה קיבלה מספר. מי ששיתפה/פירסמה את הבלוג קנדי קיבלה עוד מספר על כל פרסום/שיתוף. מי  שעשתה לייק בעמוד הפייסבוק קיבלה עוד מספר.
את המספרים הזנתי לאתר שמגריל מספר באופן רנדומלי. והמספר שנבחר הוא מספר הזוכה.
ועכשיו לזוכה ...
תופים בבקשה....

הזוכה היא 
מס' 9 שהיא: מיכליקה

ברכות מיכליקה!  את זוכה בחבילת הפרס.
אנא שילחי לי מייל ל littlestamper1@gmail.com עם שמך המלא וכתובתך. על מנת שאוכל לשלוח לך את הפרס.

אז שוב תודה לכל המשתתפות. אני אתחיל לענות על כל השאלות שלכן מהבלוג קנדי ביום ראשון הקרוב ועד סוף פברואר אז יהיה פה מאוד מעניין החודש.
שיהיה סופ"ש נפלא,
אושרת


תגובה 1:

  1. Congartulations מיכליקה

    זכית בחבילה יפה . תיהני

    והמון תודות אושרת על ההזדמנות הנפלאה

    וגם מראש על התשובות

    ♥♥♥

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...