לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום ראשון, 1 ביולי 2012

רקעים עם גלימר מיסט + סרטון הדרכה

הי,
ברשומה הקודמת "גלימר מיסט תוצרת בית" הראתי איך ליצור גלימר מיסט בייתי.
היום אני סוף סוף מעלה את סרטון ההדרכה השני. בו אני מראה דרכים שונות ליצור רקעים מעניינים עם גלימר מיסט בייתי או עם גלימר מיסט רגיל.
אז הנה הכרטיסים השונים שיצרתי עם רקעי הגלימר מיסט.









והנה הסרטון...




בהזדמנות זו אני גם רוצה להודות לכולכן על התגובות המקסימות שאתן משאירות לי בבלוג ובקומונות השונות ועל המיילים המקסימים שאתן שולחות לי. אני כל כך נהנית לקרוא את התגובות שלכן ולענות לכל השאלות שלכן. 
אז אני מקווה שנהניתן ושתתנסו בטכניקות השונות. 
וכמובן שאשמח לקרוא תגובות....
אתן מוזמנות להירשם לבלוג שלי ולערוץ היוטיוב שלי.
תודה שקפצתם לבקר,
אושרת


9 תגובות:

  1. מקסים!!!
    את מהממת.
    או יותר נכון - הדברים שלך :-)
    אותך אני מכירה קצת פחות
    תודה על הדרכה מקסימה ושימושית!

    השבמחק
  2. אשרת, נהניתי ממההדרכה שלך, כמו תמיד העשרת אותי בטכניקות נוספות
    תודה ענת

    השבמחק
  3. היי אושרת
    תתחדשי קודם כל על החנות
    ושאלה
    האם אפשר להשתמש בגלימר גם על נייר עבה לעיצוב דף והאם גם על קנבס
    תודה
    שושי

    השבמחק
  4. תודה לכולכן על התגובות המקסימות!
    לשאלתך שושי, בהחלט ניתן להשתמש בגלימר מיסט על נייר עבה לעיצוב דף. רק תקחי בחשבון שיש דפים מסויימים שיתחילו להתגלגל קצת ברגע שתרססי אותם. את יכולה ליישר אותם אחר כך ע"י חימום באקדח חום או לחכות שהדף יתייבש וליישר אותו אחר כך.
    בהחלט ניתן להשתמש בגלימר מיסט גם על הקנבס. שימי לב אם את משתמשת בקנבס ששמת עליו מוד פודג' או חומר דומה תצטרכי לקבע את הגלימר מיסט ע"י חימום באקדח חום. במידה ואת משתמשת ישירות על הקנבס לא צריכה להיות בעיה.

    השבמחק
  5. תודה רבה יקירתי על התשובות
    וכל הכבוד לך על ההדרכות ועל הכל
    את מאוד מאוד יצירתית ומאוד חכמה (:-
    יום מקסים
    שושי

    השבמחק
  6. רעיונות נפלאים.
    אני בהחלט אנסה, לפחות את חלקם
    תודה רבה

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. אושרת,

    צפיתי בשתי ההדרכות האחרונות שלך (הכנת גלימר מיסט והכנת רקעים), והייתי מוקסמת.
    יופי של הדרכות ברורות ופשוטות.
    תודה

    השבמחק
  9. את הכרטיסים המשגעים האלה ראיתי בקומונה. הם פשוט מקסימים. אני כ"כ אוהבת את הסגנון שלך.
    גלימר מיסט....אולי אתנסה בו יום אחד. ..

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...