לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום ראשון, 2 באוגוסט 2020

כרטיס שייקר עם טול

הי,

הכרטיס הראשון שהעליתי לאתגר "מי המעצבת?"  היה כרטיס שייקר. איך אני אוהבת שייקרים!!! הפעם במקום להשתמש בשקף השתמשתי בטול. האמת שהוא פשוט ישב לי על השולחן כבר מלא זמן וחיכה להזדמנות להשתלב לי באחת העבודות. אז סופסוף הוא מצא את מקומו אני חושבת שזה נותן לכרטיס מראה מעניין ואפילו קצת רומנטי.

 




טיפ קטן לעבודה עם טול ונייר. חשוב לשים לב להדבקה טובה. במיוחד בשייקר בו צריך שהטול יהיה מתוח. במידה ולא נדביק היטב הוא יזוז לנו עם הזמן והכל ייהרס. אז  אני הדבקתי עם דבק דו"צ מתחת לטול ודבק דו"צ מעל הטול. כי בטול יש חורים ואז בעצם הדבק ששמים מעל נדבק לזה ששמים מתחת וזה נועל את הטול במקום.


לכרטיס הספציפי הזה אין לי הדרכה. אבל יש לי שתי הדרכות לשייקרים בערוץ היוטיוב שלי:




זהו להיום,
תודה רבה שקפצתן לבקר,
שבוע נפלא,
אושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...