לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום חמישי, 8 בדצמבר 2016

כרטיס תלת מימד בקופסה


הי,
היום אני מעלה שני כרטיסים מאוד דומים שהכנתי לשני האחיינים המדהימים שלי אורי ועמית.
הראשון חגג יום הולדת בספטמבר והשני בנובמבר.
אני תמיד משתדלת לעשות לאחיינים שלי כרטיסי ברכה בהתאם למה שהם אוהבים באותה התקופה.
השנה מסתבר שאורי מאוד אוהב את המשחק CLUSH ROYAL אז כמובן שהכנתי כרטיס מתאים.

הכרטיס כשהוא סגור נראה כמו קופסת גפרורים גדולה.

וכשהוא נפתח...





והנה סרטון...



עמית החמוד ביקש שאכין את אותו הכרטיס גם ליום הולדת שלו. אז ברור שהכנתי. עם כמה שינויים קטנים אבל מאוד מאוד דומה.


זהו להיום תודה רבה שקפצתן לבקר,
יום נפלא,
אושרת


תגובה 1:

  1. אהבתי מאוד את הרעיון! אני יצרתי מסכות לפורים לילדים שלי ולחברים שלהם מעט תלת מימד, יצא מהמם :)

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...