לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום שישי, 25 בנובמבר 2011

שאריות נייר ועוד סרטון!

היי,
אני כל הזמן מחפשת דרך לסיים את שאריות הנייר שלי. וזה תמיד נראה כאילו מדובר במשימה בלתי אפשרית.
במשך שנים שמרתי את שאריות הנייר שלי במיליון וריאציות שונות. במגירה, בסלסלה, בשמרדפים, יחד עם הניירות השלמים. ואיך שהוא תמיד בסוף מצאתי את עצמי משתמשת בנייר חדש ולא בשארית.
עד שהגעתי למסקנה שהסיבה שאני לא עובדת עם השאריות שלי היא כי זה פשוט לא נוח! אני תמיד צריכה לעבור על ערמות שלמות של שאריות נייר, רק כדי למצוא איזשהו ריבוע קטנטן בצבע שאני רוצה.
אז אחרי הרבה ניסיונות שונים מצאתי את הדרך הטובה ביותר בשבילי לשמור את השאריות וגם להשתמש בהן.
קניתי קופסה של תיקיות משרדיות. כל תיקיה נשלפת החוצה ויש לה חוצץ שאפשר לכתוב עליו מה היא מכילה.
וככה חילקתי את השאריות לפי צבעים, ניירות מדוגמים ושקפים.








זה אולי נראה קצת מבולגן, אבל אני משתמשת בקופסה הזו כבר שנה וזה עובד לי מצויין!
עכשיו הקופסה הזו נמצאת באופן תמידי ליד השולחן שלי. וזה המקום הראשון בו אני מחפשת ניירות לכרטיסים. רק אם לא מצאתי שם שום דבר שאני רוצה אני ממשיכה לניירות השלמים.
אז נכון כנראה שלעולם לא יגמרו לי שאריות הנייר, אבל לפחות אני לא "טובעת" בהן יותר. ואני מצליחה לשמור על מפלס שאריות די קבוע.


אז אם אני מדברת כל כך הרבה על להיפטר משאריות אז מה יותר טוב מלהכין כרטיס שכולו שאריות?


זה הכרטיס שהכנתי - ויש גם סרטון הדרכה!






והנה הסרטון...




אשמח לשמוע מה דעתכן ואיך אתן שומרות ומנצלות את שאריות הנייר שלכן.
שיהיה סופ"ש נפלא,
אושרת




3 תגובות:

  1. רעיון מקסים לניצול שאריות! הכרטיס יפיפייה! אני משתדלת להכין כרטיסים ועבודות נוספות מהשאריות עוד לפני שהן נכנסות לקופסת השאריות, בשלב בו הן עדיין מפוזרות על השולחן, ולרוב זה עובד (יש לי המון דוגמאות בבלוג), אבל עדיין מצטברות לי שאריות וכל כמה זמן אני עושה פרוייקט גדול יותר שעשוי רק משאריות. בהחלט הולכת לנסות את הדוגמה הזו...

    השבמחק
  2. אחלה רעיון לאיחסון שאריות. אצלי הן כרגע במגירה וזה ממש לא יעיל..אנסה את השיטה שלך, נראה לי שווה.תודה!

    השבמחק
  3. !כרטיס מדליק
    גם לי יש מלא שאריות ועוד לא מצאתי דרך לשמור אותן ולהשתמש בהם ביעילות
    תמיד אני מוצאת את עצמי משתמשת בדפים אחרים
    אז תודה על
    !הרעיון לשימוש ואחסון השאריות הנהדר

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...